مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 04:452020-11-15سياسي

کارآفرینی در فضای بدون استفاده مدرسه علمیه + عکس


مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران یادآور می شود: پرورش ماهی در فضای غیر قابل استفاده مدرسه علمیه فیضیه اقدام مهمی در حوزه مولد و بحث جهش تولید و رسیدن به خودکفایی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طی سال های اخیر خبرهایی خوبی در زمینه کارآفرینی و رونق تولید شنیدیم به طوری که حتی در سخت ترین شرایط تولید دست از کار و تلاش نکشیدند که در این زمینه حتی کار و تولید به واحدهای آموزشی و فرهنگی هم رسیده که در کنار بحث اشتغال منجر به کسب درآمد و تامین هزینه ها خواهد شد در این زمینه حجت الاسلام جابر گلی کریمی، مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، از احداث استخر خاکی با هدف پرورش ماهیان گرمابی در فضای داخلی این مدرسه خبر داد.

در طول یک سال سه مرحله با هدف تأمین نیازمندی های این مدرسه علمیه از این استخر برداشت ماهی داریم.

مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران اضافه می کند:  این استخر خاکی به متراژ هزار متر مربع به منظور پرورش ماهیان گرمابی احداث شده که در این استخر، انواع ماهیان گرمابی به منظور استفاده داخلی مدرسه پرورش داده شده است.

 هر چهار ماه از این استخر برداشت ماهی داریم که در این زمینه شاهد مشارکت خوب طلاب در احداث این استخر و همچنین پرورش و برداشت ماهی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی در فضای بدون استفاده مدرسه علمیه + عکس

کارآفرینی در فضای بدون استفاده مدرسه علمیه + عکس