مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 21:002020-11-14بين الملل

ممنوعیت فروش خودروهای دیزلی و بنزینی در انگلیس تا 10 سال دیگر


بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس قصد دارد زمان ممنوعیت فروش خودروهای جدید دیزلی و بنزینی را از سال 2030 اعلام کند که پنج سال زودتر از برنامه ریزی قبلی خواهد بود.

- بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس قصد دارد زمان ممنوعیت فروش خودروهای جدید دیزلی و بنزینی را از سال 2030 اعلام کند که پنج سال زودتر از برنامه ریزی قبلی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انگلیس در راستای تلاشها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، برای ممنوعیت فروش خودروهای جدید دیزلی و بنزینی از سال 2040 برنامه ریزی کرده بود و جانسون در فوریه این تاریخ را پنج سال جلو انداخت و سال 2035 تعیین کرد.

روزنامه فایننشیال تایمز به نقل از منابع آگاه نوشت: جانسون اکنون قصد دارد طی یک سخنرانی درباره سیاست محیط زیستی این تاریخ را دوباره جلو انداخته و سال 2030 تعیین کند.

شبکه خبری بی بی سی هم روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازمشابهی داده بود اما سخنگوی دولت انگلیس در این باره اظهارنظر نکرد.

طبق گزارش فایننشیال تایمز، تاریخ جدید شامل حال خودروهای دو گانه سوز که از برق و سوخت فسیلی استفاده می کنند و ممکن است تا سال 2035 همچنان فروخته شوند، نمی شود.

بر اساس گزارش رویترز، آمار صنعتی نشان می دهد که خودروهای بنزینی و دیزلی 73.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فروش خودروهای دیزلی و بنزینی در انگلیس تا 10 سال دیگر

ممنوعیت فروش خودروهای دیزلی و بنزینی در انگلیس تا 10 سال دیگر