مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 13:502020-11-14ورزشي

پیشنهاد مصطفی رحماندوست برای مطالعه کتاب


مصطفی رحماندوست با پیشنهاد کتاب خود با عنوان «بازی با انگشت‌ها» به کودکان و والدین آن‌ها، گفت: والدین و کودکان با خواندن این کتاب علاوه بر لذت کتابخوانی، لذت عاطفی در کنار هم بودن را نیز حس می‌کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، این شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان با پیوستن به پویش «کتابخوانی ملی» گفت: این پویش از کتابخانه ملی آغاز شده که من تعصب دارم بگویم از کتابخانه ملی کودک و نوجوان آغاز شده است و باید تاکید کنم که سال‌ها پیش در این مکان، کتابخانه ملی کودک و نوجوان راه افتاد و سعی شد کل کتاب‌های کودکان و نوجوانان را به صورت برخط در اختیار پژوهشگران قرار دهد.

او افزود: هدف برخط کردن در دوران کرونا، خدمت به پژوهشگران بود ولی کودکان و نوجوانان از این اقدام استفاده کردند و من خوشحالم و به بچه‌ها تبریک می‌گویم و از آن‌ها متشکرم.

رحماندوست ادامه داد: چه کار باید کرد تا فرزندان کتابخوان شوند؟ عادت به کتاب خواندن را باید در بچه‌ها درونی کنیم تا آن‌ها از آن لذت ببرند و یکی از مهمترین راه‌ها برای این امر، کتاب خواندن برای آن‌ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مصطفی رحماندوست برای مطالعه کتاب

پیشنهاد مصطفی رحماندوست برای مطالعه کتاب