مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-14اقتصادي

بهره مندی 350 نیروی کار از طرح یارانه دستمزد در ایلام


معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: با آغاز اجرای طرح یارانه دستمزد در استان از مرداد سال 98 تاکنون 350 نیروی کار از طرح یارانه دستمزد بهره مند شده اند.

- احمد خانمحمدیان معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با آغاز اجرای طرح یارانه دستمزد در استان از مرداد سال 98 تاکنون 350 نیروی کار از طرح یارانه دستمزد بهره مند شده اند.

  وی افزود: بر این اساس کارفرمایان کارگاه های تازه تاسیس می توانند با جذب نیرو کار جدید از تخفیف 30 درصدی حداقل دستمزد شورای عالی کار به ازای هر نیروی کار جذب شده بهره مند شوند.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس این طرح 30 درصد دستمزد جویندگان کار شامل افراد با تحصیلات دیپلم و بالاتر در قالب طرح یارانه دستمزد از سوی دولت پرداخت می شود.

خانمحمدیان تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارگاه های تازه تاسیس که تا پیش از این مشمول طرح یارانه دستمزد نمی شدند، می توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مدت استفاده از طرح یارانه دستمزد یک سال است، خاطر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 350 نیروی کار از طرح یارانه دستمزد در ایلام

بهره مندی 350 نیروی کار از طرح یارانه دستمزد در ایلام