مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-14اقتصادي

سینما آزادی کرمانشاه، دومین سینمای پرفروش تک سالنی کشور در سال 98


رییس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: سال 98 سینما آزادی شهر کرمانشاه با ظرفیت 500 نفر دومین سینمای پرفروش تک سالنی کشور بود که رکورد فروش بیش از یک میلیارد تومان را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم مرادی بیناباج معاون راهبری استان های حوزه هنری پیش از ظهر امروز با اعضای حوزه هنری استان کرمانشاه دیدار کرد.

افشین آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه هنری کرمانشاه پرداخت و با اشاره به آماده سازی پردیس آزادی کرمانشاه، اظهار کرد: سال 98 سینما آزادی شهر کرمانشاه با ظرفیت 500 نفر دومین سینمای پرفروش تک سالنی کشور بود که رکورد فروش بیش از یک میلیارد تومان را از آن خود کرد.

وی افزود: هنرِ دینی به واسطه تشکیل جلسات، مرجع هنر انقلاب و دفاع مقدس جایگاه خوبی را در بین هنرمندان کرمانشاه پیدا کرده است.

رییس حوزه هنری استان کرمانشاه از تولید آلبوم های موسیقی با قابلیت بالا در حوزه هنری خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه اهل سنت ما در معرض تهاجم گروهای تکفیری هستند برای شناسایی معارف ناب اقداماتی مانند تهیه آلبوم صوتی صحیفه سجادیه و ترجمه آن به زبان کردی سورانی و همچنین تولید موشن گرافی هایی با همین مضمون انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما آزادی کرمانشاه، دومین سینمای پرفروش تک سالنی کشور در سال 98

سینما آزادی کرمانشاه، دومین سینمای پرفروش تک سالنی کشور در سال 98