مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-14فرهنگي

رقابت «گورکن» در دو جشنواره انگلیسی


فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه کنندگی سینا سعیدیان در بخش مسابقه دو جشنواره ویچنستر و داربی انگلستان حضور خواهد داشت.

- فیلم سینمایی گورکن به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه کنندگی سینا سعیدیان در بخش مسابقه دو جشنواره ویچنستر و داربی انگلستان حضور خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گورکن به کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه کنندگی سینا سعیدیان، در ادامه حضور جهانی خود این بار در بخش های اصلی نهمین جشنواره فیلم وینچستر انگلستان و همچنین هفتمین جشنواره فیلم داربی انگلستان به نمایش درخواهد آمد.

نهمین جشنواره فیلم وینچستر که قرار بود بصورت حضوری از تاریخ 8 تا 16 نوامبر (16 تا 28 آبان) در شهر وینچستر انگلستان برگزار شود، به دلیل محدودیت های جدید دولت انگلستان زمان برگزاری آن به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شده است، اما هفتمین دوره جشنواره فیلم داربی بصورت آنلاین از تاریخ 19 تا 23 نوامبر (29 آبان تا سوم آذر) در شهر داربی انگلستان برگزار خواهد شد.

این فیلم روایت زنی به نام سوده شریف زادگان با بازی ویشکا آسایش است که درست قبل از ازدواج مجددش دچار یک چالش سخت در زندگی شخصی اش می شود.

عوامل اصلی فیلم گورکن عبارتند از: مدیر فیلم برداری: مجید گرجیان / دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی / تدوین: بابک قائم / طراحی و ترکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت «گورکن» در دو جشنواره انگلیسی

رقابت «گورکن» در دو جشنواره انگلیسی