مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-14سياسي

باز پس گیری 30 هکتار از اراضی لواسانات و رودبار قصران


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از رفع تصرف و خارج شدن بیش از 30 هکتار اراضی ملی این شهرستان از ید متصرفان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسن شکری افزود: 30 هکتار از این اراضی در اجرای 28 فقره حکم قطعیت یافته قضایی و حدود 3000 مترمربع دیگر نیز در جهت اجرای سه فقره تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع و با هماهنگی مقام قضایی بازپس گیری و به دولت بازگردانده شده است.

وی ادامه داد: این تصرفات که توسط افراد سودجو در پلاک های مختلف بخش های لواسانات و رودبار قصران شهرستان شمیرانات انجام شده بود با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان و نیروی انتظامی علاوه بر عملیات اجرای احکام و رفع تصرف، تمامی بناها و مستحدثات ایجاد شده روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفته است.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان شمیرانات با اشاره به اینکه در زمینه حفاظت از عرصه های ملی رویکرد پیشگیرانه در دستور کار قرار دارد، اظهارکرد: در این خصوص تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت مستمر عرصه های منابع طبیعی را مورد رصد و پایش قرار می دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز پس گیری 30 هکتار از اراضی لواسانات و رودبار قصران

باز پس گیری 30 هکتار از اراضی لواسانات و رودبار قصران