مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-14سياسي

30 هکتار از اراضی ملی شمیرانات از ید متصرفان خارج شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شمیرانات از رفع تصرف و خارج شدن بیش از 30 هکتار اراضی ملی این شهرستان از ید متصرفان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن شکری صبح شنبه در جمع خبرنگاران از رفع تصرف و خارج شدن بیش از 30 هکتار اراضی ملی این شهرستان از ید متصرفان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار داشت: 30 هکتار از این اراضی در اجرای 28 فقره حکم قطعیت یافته قضایی و حدود 3 هزار مترمربع دیگر نیز در راستای اجرای 3 فقره تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع و با هماهنگی مقام قضایی باز پس گیری و به دولت بازگردانده شده است.

وی افزود: این تصرفات که توسط افراد سودجو در پلاک های مختلف بخش های لواسانات و رودبار قصران شهرستان شمیرانات انجام شده بود با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان و نیروی انتظامی علاوه بر عملیات اجرای احکام و رفع تصرف، تمامی بناها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفته است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شمیرانات با اشاره به اینکه در بحث حفاظت از عرصه های ملی رویکرد پیشگیرانه در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: در این خصوص تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت مستمر عرصه های منابع طبیعی را مورد رصد و پایش قرار می دهند و به محض م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هکتار از اراضی ملی شمیرانات از ید متصرفان خارج شد

30 هکتار از اراضی ملی شمیرانات از ید متصرفان خارج شد