مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 20:352020-11-13سياسي

احتمال ابقای مدیرعامل فعلی خانه مداحان


هیأت مدیره خانه مداحان، فردا گزینه های مدیرعاملی این خانه را به رأی می گذارند، اما به نظر می رسد که مدیرعامل فعلی با محدودیت اختیاراتش همچنان در این سمت باقی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هیأت مدیره جدید خانه مداحان یازدهم آبان انتخاب شدند و با کناره گیری غلامرضا سازگار از عضویت و ریاست این هیأت، مرتضی طاهری، اکبر بازوبند، مصطفی خورسندی، محسن طاهری و سیداحمد صالحی خوانساری برای یک دوره انتخاب شدند.

قرار بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل خانه مداحان در هفته گذشته انتخاب شوند که به دلیل درگذشت اکبر طاهری، یکی از نزدیکان مرتضی و محسن طاهری، انتخاب مدیرعامل به فردا 24 آبان موکول شد.

در انتخابات فردا یکی از گزینه های جدی مدیرعاملی مصطفی خورسندی، مدیرعامل فعلی است که البته شنیده می شود اعضای هیأت مدیره با محدود کردن اختیارات، یک دوره دیگر به او اعتماد خواهند کرد.

خورسندی که یکی از اعضای هیأت مدیره است، برای مدیرعاملی اش فقط به دو رأی نیاز دارد تا با احتساب رأی خود به مدیرعاملی برگزیده شود.

همچنین به نظر می رسد بر اساس رأی اول مرتضی طاهری از هیأت موسس و کسوت و استادی او در مداحی، جانشین غلامرضا سازگار به عنوان رییس هیأت مدیره شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ابقای مدیرعامل فعلی خانه مداحان

احتمال ابقای مدیرعامل فعلی خانه مداحان