مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-13سياسي

طرحنامه تزاحم واجبات شرطی در قانونگذاری حائز مرتبه کرسی موفق شد


طرحنامه «تزاحم واجبات شرطی در قانونگذاری»، حائز مرتبه «کرسی موفق» از دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی شد.

- طرحنامه تزاحم واجبات شرطی در قانونگذاری ، حائز مرتبه کرسی موفق از دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر هیئت و رییس دبیرخانه حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی طی نامه ای اعلام و اظهار کرد: طرح نامه حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی علی اکبریان با عنوان تزاحم واجبات شرطی در قانونگذاری در پی برگزاری اجلاسیه های متعدد و پس از نقّادی و ارزیابی های ثمربخش در تاریخ 19/‏10/‏1398‬ با نظر شورای محترم داوری تأیید فرآیند بررسی در صد و بیست و نهمین جلسه مجمع هیأت، با نمره 80 به عنوان نوآوری پذیرفته و حائز مرتبه کرسی موفق از این هیأت شد.

در این نامه، دبیر هیئت و رییس دبیرخانه حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار انجام برخی از اقدامات حمایتی شد که عبارتند از: معرفی صاحب طرح به اعضا هیأت علمی، سخنرانی ایشان و اهدا جایزه؛ اعمال ترفیعات لازم دستگاه طبق طلاح دید هیأت ممیزه با توجه به مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحنامه تزاحم واجبات شرطی در قانونگذاری حائز مرتبه کرسی موفق شد

طرحنامه تزاحم واجبات شرطی در قانونگذاری حائز مرتبه کرسی موفق شد