مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-13اجتماعي

فعالیت های پیشگیرانه در مدارس کشور با محوریت شبکه شاد ادامه دارد


وزیر آموزش وپرورش در پیامی به مناسبت ششمین دوره هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی اعلام کرد: آموزش وپرورش با اجرای برنامه های آموزشی، - وزیر آموزش وپرورش در پیامی به مناسبت ششمین دوره هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی اعلام کرد: آموزش وپرورش با اجرای برنامه های آموزشی، ترویجی و مراقبتی، از دانش آموزان در برابر اعتیاد، آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، مراقبت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، محسن حاجی میرزایی آورده است: ششمین دوره هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس کشور را در حالی برگزار می کنیم که عوامل و زمینه های نوپدیدی همچون شیوع بیماری کرونا، موجب تشدید نگرانی ها درباره وضعیت سلامت روانی – اجتماعی کودکان و نوجوانان شده است.

کودکان و نوجوانان در دنیای معاصر، به دلیل گسترش عوامل مخاطره آمیز، بیش از هر زمان دیگری، در معرض آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر هستند که مسئولیت محافظت از ایشان را در برابر این مخاطرات دوچندان می سازد.

رسالت ما برای محافظت از کودکان و نوجوانان و آماده ساختن ایشان برای مواجهه مؤثر با اعتیاد، آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، به مجموعه ای از اقدامات یکپارچه نیازمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های پیشگیرانه در مدارس کشور با محوریت شبکه شاد ادامه دارد

فعالیت های پیشگیرانه در مدارس کشور با محوریت شبکه شاد ادامه دارد