مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 22:402020-11-12سياسي

خاطرات اجرای برنامه های سحر که با کرونا پایان یافت


یکی از تهیه کنندگان رادیو با اشاره به خاطراتی از محمدحسین نورشاهی _ گوینده ای که به تازگی کرونا او را از پای درآورد _ یاد برنامه های سحر رادیو را گرامی داشت.

- علی سلمان طاهری - تهیه کننده صداوسیما - در گفت وگو با ایسنا درباره محمد حسین نورشاهی خاطرنشان کرد: ایشان در کسوت افسری، دوره های مختلفی را حتی در آمریکا گذارنده بود و سال 69 خود را بازنشسته کرد.

آقای نورشاهی از سال 58 وارد رادیو شدند و در دوران دفاع مقدس برنامه رادیویی ارتش را اجرا می کردند و یکی از نیروهای فعال در رادیو جبهه بودند.

آغاز توفیق آشنایی من با ایشان سال 70 و در برنامه اذانگاهی مغرب رادیو سراسری به نام در بارگاه قدس بود.

او ادامه داد: طبعا پختگی، دانش، تجربه و تسلط ایشان همزمان به موضوعات و فنون اجرا، باعث می شد تا در آن زمان بر گردن من به عنوان پژوهشگر، نویسنده و سردبیر تازه کار رادیو، حق استادی داشته باشند.

رفاقت و دوستی ما به حدی زیاد شد که همواره بعد از ضبط برنامه های مختلف معارفی و اجتماعی با هم تا مقصد هم مسیر می شدیم و از تجارب و طبع بلندش بیشتر می آموختم.

این نویسنده و مدرس دانشگاه در ادامه با یادآوری خاطراتی از محمد حسین نورشاهی گفت: از سال 75 تا چندین سال توفیق داشتم در خدمت تیم سحر باشم که در سال های اولیه تنها برنامه ی سحر در شبکه های صداوسیما بود و عمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات اجرای برنامه های سحر که با کرونا پایان یافت

خاطرات اجرای برنامه های سحر که با کرونا پایان یافت