مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 15:252020-11-12اقتصادي

اجرای 5 طرح بیابان زدایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در ریگان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ریگان گفت: در راستای عملیات مبارزه با بیابان زدایی در این شهرستان، پنج طرح بیابان زدایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق کرمان، مجید امیرزاده از آغاز اجرای 5 طرح بیابان زدایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در ریگانخبر داد و اظهار داشت: طرح تله رسوب گیر در 320 کیلومتر از عرصه های کانون بحران فرسایش بادی در ریگان آغاز شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ریگان افزود: طرح نهالکاری در 640 هکتار از عرصه بیابان شهرستان، آبیاری و مراقبت نهالکاری سنواتی در 1200 هکتار از عرصه های بیابان ریگان از دیگر پروژه های صندوق توسعه ملی است.

وی با اشاره به اینکه احداث گوراب در مسیر روان آب ها و دشت های سیلابی در سطح 1200 هکتار در حال اجرا است، گفت: طرح مالچ پاشی در 300 هکتار از عرصه های کانون بحران فرسایش بادی درحال اجراست.

امیرزاده با اشاره به اینکه این پنج طرح با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال با اذن دفتر مقام معظم رهبری از محل صندوق توسعه ملی اجرا می شود، اظهار کرد: طرح های بیایان زدایی در راستای مهار طوفان های شدید شن در شهرستان پیشرفت خوبی در پی دارند.

انتهای پیام/80014/ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 طرح بیابان زدایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در ریگان

اجرای 5 طرح بیابان زدایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در ریگان