مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 14:452020-11-12سياسي

جنیدی در دیدار سفیر نروژ: دو لایحه مرتبط با FATF هنوز نهایی نشده و بحث در جریان است


ایران قوانین مربوط به مقابله با پولشویی و تأمین مالی تروریسم را تصویب کرده ولی دو معاهده مقابله با جرایم سازمان یافته فراملی (پالرمو) و معاهده مقابله با تأمین مالی تروریسم نهایی نشده و بحت و بررسی ها در جریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، در دیدار لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور و سیگو الدتومین هائوگر سفیر جدید نروژ در جمهوری اسلامی ایران که در دفتر معاون حقوقی رییس جمهور انجام شد، دو طرف ضمن تاکید بر عمق و سابقه روابط دوستانه بین دو کشور در خصوص دغدغه ها و همکاری های مشترک ایران و نروژ به تبادل نظر پرداختند.

آینده برجام در فضای جدید بین المللی، موانع پیوستن جمهوری اسلامی ایران به FATF، همکاری در خصوص مقابله با انتشار ویروس کووید 19 و مقابله با تغییرات اقلیمی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

جنیدی در این دیدار با بیان اینکه آنچه در سال های اخیر در عرصه بین المللی برای ملت ایران اتفاق افتاده قطعاً غیرعادلانه و غیر قانونی بوده است، رفتار آمریکا به ویژه در دوره اخیر را مغایر با نزاکت و آداب سیاسی و نیز قواعد معاهداتی و عرفی بین المللی دانست.

وی اظهار داشت: آمریکا با خروج از برجام و اعمال تحریم های یک طرفه علیه ایران، مردم ایران را حتی در نیازهای اساسی و فعالیت های صنعتی دچار مشکل کرده است و انتظار ایران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنیدی در دیدار سفیر نروژ: دو لایحه مرتبط با FATF هنوز نهایی نشده و بحث در جریان است

جنیدی در دیدار سفیر نروژ: دو لایحه مرتبط با FATF هنوز نهایی نشده و بحث در جریان است