مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 10:552020-11-12اقتصادي

همکاری قابل قبول اصناف کرمانشاه در اجرای محدودیت های جدید کرونایی


رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: رعایت تمام صنوف طی سه روز سپری شده از اعمال محدودیت های جدید کرونایی، قابل پذیرش است حدود 70 درصد از صنوف تابعیت از قانون دارند.

- رامین پهلوانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص اعمال محدودیت های جدید کرونایی در خصوص اصناف، اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مشاغل گروه 2، سه و چهار در شهر کرمانشاه از ساعت 6 عصر به مدت یک ماه (از 20 آبان ماه تا 20 آذرماه) باید تعطیل کنند.

وی ادامه داد: هشت اکیپ شامل بازرسانی از اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، بهداشت، اجراییات شهرداری، صمت(صنعت، معدن و تجارت)، فرمانداری به همراهی یگان های امدادی و پلیس اماکن توسط هشت خودرو ون که شهرداری در اختیار آن ها قرار داده نظارت از هشت منطقه شهر کرمانشاه را از ساعت 17:30 دقیقه بعدازظهر هر روز در زمان اجرای طرح برعهده دارند.

رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: رعایت تمام صنوف طی سه روز سپری شده از انجام طرح قابل پذیرش است حدود 70 درصد از صنوف تابعیت از قانون دارند، البته 30 درصد باقی مانده هم عنادی با قانون ندارد مشکلات خاص خود از جمله مستاجری، بدهی و.

را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری قابل قبول اصناف کرمانشاه در اجرای محدودیت های جدید کرونایی

همکاری قابل قبول اصناف کرمانشاه در اجرای محدودیت های جدید کرونایی