مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-12اقتصادي

خرید ارزان و بی واسطه فرش ماشینی


قالی ایرانی یا فرش ایرانی از دیر باز تاکنون معروف و مورد استفاده بوده و چه سندی ازاین بهتر که گزنفون تاریخ نگار یونانی درکنار سیرت کوروش می نویسد ایرانیان برای اینکه بسترشان نرم باشد قالیچه زیر خود می گسترانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام فرش کاشان، متاسفانه از قدیم تاکنون، خانواده های ایرانی، بر این باورند، زمانی که یک کالا، مثل فرش قیمت پایین دارد، حتما آن کالا کیفیت پایین دارد، اما واقعیت این است که قیمت پایین، واقعا به معنای کیفیت پایین نیست، بلکه شما می توانید با مراجعه به تولیدکننده و با حذف واسطه گران و دلالان و هزینه نمایشگاهی و غیره، می توانید کالا را با قیمت کم و با کیفیت عالی و اورجینال دریافت کنید.

کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان، با سابقه ایی قریب به نیم قرن، در زمینه بافت فرش ماشینی، همواره در تلاش بوده فرش ماشینی با کیفیت بالا و قیمت پایین بافت، معرفی و به بازار عرضه کند.

فواید خرید بدون واسطه فرش ماشینی کاشان خرید فرش ماشینی ارزان با کیفیت: یکی از فواید خرید بی واسطه از کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان این است که شما با مراجعه حضوری در درب کارخانه به نشانی، کاشان، شهرک صنعتی فتح المبین، روبروی دارالسلام، جنب ایران خودرو، کارخانه ستاره کوروش کاشان و یا نمایشگاه خود کارخانه به نشانی تهرانپارس شرقی، بعد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید ارزان و بی واسطه فرش ماشینی

خرید ارزان و بی واسطه فرش ماشینی