مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 09:102020-11-12اجتماعي

رونمایی از دو کتاب مرحوم جدیدی در مراسم نکوداشت


اصفهان در روزهای اخیر شخصیتی را از دست داد که در طول عمر پربرکت خود خاطرات خوبی در اذهان فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان بر جا گذاشته بود.

- ایسنا/اصفهان اصفهان در روزهای اخیر شخصیتی را از دست داد که در طول عمر پربرکت خود خاطرات خوبی در اذهان فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان بر جا گذاشته بود.

در حالی که اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه هفت اصفهان در تدارک نکوداشت استاد رضا جدیدی به پاس نیم قرن تلاش او در عرصه معلمی و آموزش بود، به ناگاه روز پنجشنبه 15 آبان ماه خبر رسید این استاد گرانقدر دار فانی را وداع گفته است و این چنین شد که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان یاد و خاطره این استاد گرانقدر را در برنامه تلویزیونی هشت بهشت شبکه استانی اصفهان نکوداشت؛ ویژه برنامه ای که با رونمایی از دو کتاب واقف راز و از غدیر تا عاشورا اثر مرحوم استاد جدیدی همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا جدیدی در سال 1317 در الیگودرز متولد شد.

وی در سال 1336 دیپلم طبیعی و یک سال پس از آن دیپلم ادبی گرفت و در سال 1337 به عنوان آموزگار به استخدام آموزش و پرورش درآمد.

او در سال 1340 ازدواج کرد که حاصل آن 6 فرزند بود.

رضا جدیدی در سال 1342 برای نخستین بار خدمت امام خمینی (ره) در قم رسید و در سال 1343 همزمان در دانش سرای عالی تهران در رشته مدیریت و در دانشگاه تهران در رشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو کتاب مرحوم جدیدی در مراسم نکوداشت

رونمایی از دو کتاب مرحوم جدیدی در مراسم نکوداشت