مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 06:302020-11-12حوادث

از برگزاری مانور روز بدون حادثه ترافیکی تا توزیع کلاه ایمنی در سمنان


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان برگزاری مانور روز بدون حادثه ترافیکی، توزیع کلاه ایمنی رایگان در روستاها و .

- مهدی رجایی فرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان برنامه های اجرایی هفته ایمنی حمل و نقل در استان سمنان را تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز سوانح رانندگی به عنوان یک دغدغه جهانی مطرح و در کشورهای در حال توسعه در حال گسترش است، افزود: هرساله هزاران نفر در دنیا جان خود را بر اثر وقوع حوادث جاده ای از دست می دهند و کشور ما نیز یکی از رتبه های بالای مرگ و میر جاده ای را به خود اختصاص داده است.

 رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ادامه داد: ایمنی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حمل و نقل است که از یک طرف اطمینان شبکه حمل و نقلی کشور را بالا می برد و از طرفی نیز باعث توسعه اقتصادی می شود؛ در این میان عامل انسانی به عنوان مهم ترین مقوله در ایجاد آن نقش دارد و از این رو ایمنی حمل و نقل نیازمند عزمی ملی و نهادینه شدن فرهنگ آن در جامعه است.

رجایی فرد با تشریح برنامه های هفته ایمنی حمل و نقل در استان سمنان گفت: فضاسازی و تبلیغات محیطی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پایانه های بار و مسافر استان، برپایی نمایشگاه با موضوع ایمنی حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری مانور روز بدون حادثه ترافیکی تا توزیع کلاه ایمنی در سمنان

از برگزاری مانور روز بدون حادثه ترافیکی تا توزیع کلاه ایمنی در سمنان