مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 17:152020-11-11حوادث

کشف 25 فقره جیب بری در تهران


رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و مردی و اعتراف به 25 فقره جیب بری در بازار تره بار و اتوبوس BRT خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی اظهار داشت: نوزدهم مرداد ماه امسال خانمی با در دست داشتن دستوری از دادسرای ناحیه 10 تهران به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهارکرد، گوشی موبایلش در بازار میوه و تره بار خانی آباد از داخل کیفش سرقت شده است.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات پلیسی به دست آوردند، گوشی سرقتی در اختیار خانمی به نام سمیرا است، توضیح داد: در رصد‌های اطلاعاتی به دست آمد سمیرا سابقه دار بوده و پیش‌تر چندین مرتبه دستگیر شده است.

این مقام انتظامی افزود: مخفیگاه سمیرا در حوالی میدان حر شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی سمیرا در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آنجا 2 دستگاه گوشی سرقتی نیز کشف شد.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به خرید گوشی‌های سرقتی از زن و مردی به نام شیرین و مراد اعتراف کرد، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه شیرین و مراد در حومه تهران شناسایی و هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 25 فقره جیب بری در تهران

کشف 25 فقره جیب بری در تهران