مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:202020-11-11اقتصادي

حذف رمز بیش از 3 هزار کارت سوخت در استان کردستان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از حذف رمز بیش از 3 هزار عدد کارت سوخت شهروندان استان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله گیتی منش  عصر امروز به خبرنگاران گفت:  در راستای تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، کارکنان این منطقه در نواحی 9 گانه این شرکت حذف رمز 3 هزار و 162 عدد کارت سوخت را از ابتدای امسال تا پایان مهرماه انجام داده اند.

وی با بیان اینکه شهروندان برای حذف رمز کارت خود باید کارت هوشمند سوخت، کارت ملی و کارت خودرو را نیز همراه خود داشته باشند، افزود: در صورت مفقودی یا خراب شدن کارت سوخت شهروندان باید با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 نسبت به درخواست صدور کارت المثنی اقدام نمایند.

وی سپس از کاهش زمان صدور کارت سوخت المثنی خبرداد و بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و حجم زیاد درخواست های ارجاعی به سامانه، این مسئله موجب تاخیر در صدور کارت های سوخت شده بود که خوشبختانه با رفع مشکلات سیستمی صدور کارت به روال عادی بازگشته و در بازه زمانی دوماهه کارت های سوخت المثنی صادر می شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان به تخصیص سهمیه جهت خودروهای ناوگان حمل و نقل برون شهری، آژانس ها و تاکسی های اینترنتی نیز اشاره کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف رمز بیش از 3 هزار کارت سوخت در استان کردستان

حذف رمز بیش از 3 هزار کارت سوخت در استان کردستان