مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-11بين الملل

نگرانی نتانیاهو از انتخاب احتمالی رایس به عنوان وزیر خارجه آمریکا


یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی مطرح کرد که رژیم صهیونیستی نگران است دولت بایدن کسانی را در سمت های اصلی سیاست خارجی اش بگمارد که سیاست های باراک اوباما، - هاآرتص با اشاره به نقش سوزان رایس در همراهی اوباما در قبال برجام مطرح کرد نگرانی نتانیاهو از انتخاب احتمالی رایس به عنوان وزیر خارجه آمریکا یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی مطرح کرد که رژیم صهیونیستی نگران است دولت بایدن کسانی را در سمت های اصلی سیاست خارجی اش بگمارد که سیاست های باراک اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا را درباره خاورمیانه و ایران دنبال می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، با پشت سر قرار گرفتن انتخابات 2020 آمریکا و آمادگی های کاخ سفید برای بایدن، جهان نظاره گر این است که جو بایدن، رییس جمهور منتخب چه کسی را برای سمت ارشد سیاست خارجی انتخاب می کند.

رژیم صهیونیستی مانند دیگر کشورها مضطرب است که بداند چه کسی وزیر امور خارجه بعدی است و چه روندی را در خاورمیانه در پیش خواهد گرفت.

دو اسمی که توسط نزدیکان(بایدن) اغلب به آن ها اشاره می شود و در لیست کوتاه بایدن قرار دارند، سوزان رایس، مشاور امنیت ملی پیشین و سفیر آمریکا در سازمان ملل و تونی بلینکن ، معاون وزیر امور خارجه و معاون مشاور امنیت ملی پیشین تونی بلینکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی نتانیاهو از انتخاب احتمالی رایس به عنوان وزیر خارجه آمریکا

نگرانی نتانیاهو از انتخاب احتمالی رایس به عنوان وزیر خارجه آمریکا