مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-11اقتصادي

کلاهبرداری با عنوان سرمایه گذاری در بزرگترین عرضه اولیه جهان


رییس پلیس فتا استان قم در خصوص تهدیدات پیش روی فعالان و سرمایه گذاران در حوزه سرمایه گذاری بورس خارجی هشدار داد .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی موالی با اشاره به تبلیغ سرمایه گذاری در بورس های خارجی در کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی اظهار کرد: متأسفانه مجرمان سایبری با تبلیغات اغواکننده شهروندان را فریب داده و از آن ها کلاهبرداری می کنند.

وی در خصوص ویژگی واریز وجه به حساب افراد به بهانه بورس خارجی افزود: نامشخص بودن وضعیت سرمایه گذاری، مشکلات قانونی، امنیت سرمایه گذار، دست کاری در خرید و فروش و نیز سوءاستفاده کلاهبرداران، از مشکلات این نوع سرمایه گذاری است.

موالی ادامه داد: هدایت شهروندان به درگاه های فیشینگ بانکی برای دریافت وجه سرمایه گذاری یکی از شگردهای مجرمانه سایبری برای سرقت اطلاعات بانکی شهروندان است.

رییس پلیس فتا استان قم گفت: مجرمان سایبری از بی اطلاعی افراد بهره برده و با اخذ وجه از متقاضیان، به آن ها وعده ایجاد حساب های خارجی را می دهند؛ درحالی که هدف آنان کلاهبرداری است.

موالی تاکید کرد: سرمایه گذاری های خارجی یکی از شگرد های کلاهبرداران بوده که با تبلیغات فراوان در کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی، قصد سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان و کلاهبرداری از آنان را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با عنوان سرمایه گذاری در بزرگترین عرضه اولیه جهان

کلاهبرداری با عنوان سرمایه گذاری در بزرگترین عرضه اولیه جهان