مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 08:002020-11-11سياسي

مواد مخدر با پولشویی رابطه مستقیم دارد


مدیر اجرایی دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه مواد مخدر با پولشویی رابطه مستقیم دارد، گفت: لازم است که ایران برای گسترش بیشتر همکاری ها در سطح منطقه ای کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قادا والی، مدیر اجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC) در نشست ویدئو کنفرانسی با اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: حجم کشفیات مواد مخدر از سوی ایران هر فردی را تحت تأثیر قرار می دهد و این قابل ستایش است، قطعاً مردم و جامعه جهانی برای اقداماتی که ایران در امر مبارزه انجام می دهد، اهمیت خاصی قائل هستند.

وی افزود: لازم است که ایران برای گسترش بیشتر همکاری ها در سطح منطقه ای کمک کند؛ زیرا مواد مخدر موضوعی فرامرزی است و در سطح منطقه نیاز به کمک ایران است.

مدیر اجرایی دفتر UNODC با بیان اینکه حمایت ایران از ابتکار سه جانبه حائز اهمیت است، پیشنهاد داد که نشست مجازی ابتکار سه جانبه در دسامبر 2020 یا ژانویه 2021 با حضور مسئولان سه کشور با هدف فعال سازی همکاری منطقه ای برگزار شود.

والی گفت: بین مواد مخدر با جرایم سازمان یافته همچون پول شویی پیوندی وجود دارد و وضعیت پیچیده سیاسی دنیای امروز نیز امر مبارزه را با مخاطره روبرو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد مخدر با پولشویی رابطه مستقیم دارد

مواد مخدر با پولشویی رابطه مستقیم دارد