مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-11بين الملل

درخواست ها از وزیر خارجه انگلیس برای تحریم نشست گروه 20 در عربستان


به خاطر تلاش عربستان سعودی برای بیرون راندن یکی از قبایل بادیه نشین از سرزمین مادری شان به منظور هموار کردن راه برای ساخت یک بزرگشهر در آینده، - به خاطر تلاش عربستان سعودی برای بیرون راندن یکی از قبایل بادیه نشین از سرزمین مادری شان به منظور هموار کردن راه برای ساخت یک "بزرگشهر" در آینده، وزیر خارجه انگلیس با درخواست هایی برای تحریم نشست گروه 20 در عربستان مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه تلگراف، قانون گذاران انگلیسی به نمایندگی از بادیه نشینان عربستان در نامه ای خطاب به دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس گفتند: شما یک ضرورت و وظیفه اخلاقی دارید و آن این است که از قبیله الحویطات حمایت کنید؛ قبیله ای که صدها سال است در شمال غرب عربستان سعودی زندگی کرده اما اکنون به آن دستور داده شده تا این منطقه را ترک کند.

رودنی دیکسون، یکی از این قانون گذاران انگلیسی در این نامه نوشت: قبیله الحویطات قربانی نقض های حقوق بشری بسیار جدی است که اکنون توسط دولت ریاض صورت می گیرد.

افراد این قبیله در حال حاضر از سوی مقامات سعودی وادار به ترک سرزمین مادری شان شده اند.

قبیله الحویطات از این منطقه بیرون رانده می شود تا ساخت شهر بسیار مدرن نیوم در ساحل دریای سرخ در مجاورت با مرز اردن و شبه جزیره سینا با بودجه بیش از 500 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ها از وزیر خارجه انگلیس برای تحریم نشست گروه 20 در عربستان

درخواست ها از وزیر خارجه انگلیس برای تحریم نشست گروه 20 در عربستان