مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 06:552020-11-11سياسي

مردم خود را در آینه حاکمیت می بینند / اصلاح امور در گرو امر به معروف کردن مسئولان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت الاسلام جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر عصر روز سه شنبه در برنامه چالش در شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی .

- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: کنش های حکومتی مثل یک آیینه بزرگی است در مقابل مردم ایران و آنها به نسبت همان تصاویری که از کل حکومت می بینند رفتار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت الاسلام جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر عصر روز سه شنبه در برنامه چالش در شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حاضر شد و در باب انصاف و نظارت مردم بر مردم با سینا کلهر، استاد دانشگاه و کارشناس امور فرهنگی و اجتماعی به بحث و گفتگو پرداخت.

حاکمیت؛ آینه ای در برابر مردم محبی در ابتدای این برنامه گفت:در جامعه ما هر کدام از افراد به نحو مستقل شخصیتی دارند که آن شخصیت مبنای رفتارشان است.

محل چالش اینجاست که این شخصیت از کجا تغذیه می شود؛ یعنی چه منابعی هستند که منشا پمپاژ فکر به ذهن افراد و تبدیل آن به رفتارهستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خود را در آینه حاکمیت می بینند / اصلاح امور در گرو امر به معروف کردن مسئولان

مردم خود را در آینه حاکمیت می بینند / اصلاح امور در گرو امر به معروف کردن مسئولان