مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 04:402020-11-11اقتصادي

دو برابر شدن سهمیه لرستان در طرح ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی


امسال سهمیه لرستان در طرح ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی برای اجرای طرح یک هزار نفر اعلام شد که با رایزنی های صورت گرفته توانستیم یک هزار سهمیه جدید برای سه شهرستان پلدختر، - علی نادر دهقانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: سال گذشته لرستان به عنوان استان پایلوت اجرای طرح ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی انتخاب شد که در همین راستا سهمیه لرستان دو هزار و 700 نفر بود.

وی با بیان اینکه لرستان در اجرای این طرح در سال گذشته به خوبی عمل کرداست ، افزود: امسال سهمیه لرستان برای اجرای این طرح یک هزار نفر اعلام شده که با توجه به رایزنی های صورت گرفته با مسئولان کشور به دنبال افزایش این سهمیه هستیم.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: در راستای این رایزنی ها توانستیم 1000 سهمیه جدید برای سه شهرستان پلدختر، کوهدشت و رومشکان گرفته شده است که به دنبال این هستیم این سهمیه را به دو هزار نفر افزایش دهیم.

دهقانی با اشاره به اینکه هدف اصلی این طرح توانمند سازی، ایجاد شبکه و وصل کردن مشاغل خانگی به بازار است ، تصریح کرد: همچنین به افرادی که این طرح را خوب انجام داده اند تا به امروز تسهیلاتی پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: به جرات می توان گفت که 90 درصد طرح هایی که در لرستان انجام شده منجر به ایجاد شغل شده است که در همین زمینه دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برابر شدن سهمیه لرستان در طرح ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی

دو برابر شدن سهمیه لرستان در طرح ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی