مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 19:352020-11-10اقتصادي

اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل و مرمت بازار سرپوش نیشابور


نایب رییس مجلس شورای اسلامی از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار به اداره میراث فرهنگی نیشابور برای تکمیل و مرمت بازار سرپوش این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، وام با بهره 4 درصد برای تسهیلات احداث سی ان جی در اختیار شهرداری نیشابور قرار می دهد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: همچنین به شهرداری زبرخان با طرح توجیه شهرداری برای تولید جدول وام 4 درصد با تایید استانداری ظرف مدت یک ماه داده می شود.

وی از رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خواست تا پایان بهمن ماه سال جاری به شهرداری های شهرهای عشق آباد، قدمگاه و فیروزه هر کدام یک دستگاه ماشین آتش نشانی بدهد.

نیکزاد افزود: 15 اتوبوس از شهرداری نیشابور با اختصاص 300 میلیون تومان وام بلاعوض برای تجهیز و نوسازی ظرف یک ماه آینده به تهران برود.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در بحث تامین نهاده های دامی خراسان رضوی از جمله جو، ذرت و کنجاله سویا در سه شهرستان نیشابور، فیروزه و زبرخان، طی مدت یک هفته مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام وزرات جهاد کشاورزی 10 درصد به سهمیه این سه شهر اضافه کند و ظرفیت جو و ذرت این سه شهرستان را به 5 هزار تن و نیز ظرفیت کنجاله سویا را به 2 هزار و 500 تن افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل و مرمت بازار سرپوش نیشابور

اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل و مرمت بازار سرپوش نیشابور