مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 15:252020-11-10سياسي

اتفاق خوب در عرصه تولید؛ عملیات گازرسانی به واحدهای تولیدی سی سخت+تصاویر و فیلم


کلنگ گازرسانی به چند واحد تولیدی مهم سی سخت از جمله شرکت تولیدی آب معدنی با حضور مسوولان استانی به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، کلنگ زنی پروژه گازرسانی کارخانه آب معدنی مردمی سی سخت با حضور صمیمی معاون استاندار، امام جمعه شهر سی سخت، مدیرعامل شرکت گاز، فرماندار دنا و شهردار انجام شد.

صمیمی دوست معاون استاندار گفت: خوشحالیم که امروز در جمع مردم فرهنگی، زحمت کش و فهیم سی سخت هستیم استان باید از ظرفیت این مردم هوشمند به عنوان راهبر و راهنما بیشتر استفاده کند.

صمیمی دوست در ادامه گفت: کارخانه آب معدنی سی سخت سالیان متوالی راکد بود که خوشبختانه با همت افرادی همچون مهندس جهان زابلی و مجموعه زحمت کش و پای کار خود توانستند این واحد را راه اندازی کنند.

معاون استاندار عنوان داشت: از ابتدای سال تا کنون تعداد کارگروه های تشکیل شده در استان  نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته که این نقطه قوتی در جهش تولید استان است.

وی گفت: راه اندازی مجدد کارخانجات بزرگی از جمله فولاد بویراحمد که خوشبختانه دوباره به جرگه تولید برگشته و فاز اول شروع به  کار  کرده برکتی برای استان است و باید از ظرفیت های موجود بهترین بهره وری را داشته باشیم که امیدواریم در شهر سی سخت هم بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق خوب در عرصه تولید؛ عملیات گازرسانی به واحدهای تولیدی سی سخت+تصاویر و فیلم

اتفاق خوب در عرصه تولید؛ عملیات گازرسانی به واحدهای تولیدی سی سخت+تصاویر و فیلم