مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-10بين الملل

لودریان در مراکش: جنگ فرانسه نه با اسلام بلکه با تروریسم و ایدئولوژی های افراطی است


وزیر خارجه فرانسه مدعی شد که کشورش مخالف آزادی عقیده نیست و جنگ فرانسه علیه دین اسلام که آن را محترم می داند، نبوده بلکه علیه تروریسم و ایدئولوژی های افراطی است.

- وزیر خارجه فرانسه مدعی شد که کشورش مخالف آزادی عقیده نیست و جنگ فرانسه علیه دین اسلام که آن را محترم می داند، نبوده بلکه علیه تروریسم و ایدئولوژی های افراطی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، ژان ایو لودریان، وزیر اروپا و امور خارجه فرانسه پس از مذاکراتی با ناصر بوریطه، همتای مراکشی خود، در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با او در رباط اظهار کرد: فرانسه مخالف آزادی عقیده نیست و جنگ فرانسه علیه دین اسلام که آن را محترم می داند، نبوده بلکه علیه تروریسم و ایدئولوژی های افراطی است.

لودریان در ادامه گفت: فرانسه به نمونه مراکشی اسلام که محمد ششم، پادشاه مراکش رهبری آن را بر عهده دارد، احترام می گذارد.

امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه پس از انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) و محکومیت گسترده این سخنان در بسیاری از کشورهای عربی و راه اندازی کمپین هایی برای تحریم کالاها و تولیدات این کشور، از اظهارات خود عقب نشینی کرد و مدعی شد که سخنانش به صورت نادرستی تفسیر شده اند و فرانسه اعلام نکرده که وارد جنگی علیه اسلام می شود بلکه جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لودریان در مراکش: جنگ فرانسه نه با اسلام بلکه با تروریسم و ایدئولوژی های افراطی است

لودریان در مراکش: جنگ فرانسه نه با اسلام بلکه با تروریسم و ایدئولوژی های افراطی است