مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:502020-11-10دانش

اگر به سمت فناوری همگرا حرکت نکنیم، آینده را از دست می دهیم


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با بیان اینکه باید تحقیقات بین رشته ای و اشتراکات علوم را به جد دنبال کنیم، گفت: اگر به سمت فناوری های همگرا حرکت نکنیم، - ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با بیان اینکه باید تحقیقات بین رشته ای و اشتراکات علوم را به جد دنبال کنیم، گفت: اگر به سمت فناوری های همگرا حرکت نکنیم، آینده را از دست می دهیم.

امیررضا نقش، امروز (سه شنبه-20 آبان ماه) در آیین افتتاحیه اولین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا که به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد، اظهار کرد: دنیای امروز با رویدادی ناگهانی به نام ویروس کرونا مواجه شده که همه جنبه های زندگی افراد بشر در سراسر دنیا را دستخوش تغییرات فراوان کرده است.

وی ادامه داد: در همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا ، آخرین دستاوردهای علمی در دوران کرونا و پساکرونا، ارائه می شود، این همایش را همایشی بین رشته ای عنوان کرد که متناسب با موضوع روز دنیا برگزار می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، عوامل ساخت آینده را 4 عامل دانست و گفت: روند یا ترند، تصاویر، رویدادها یا اتفاق ها و فعالیت ها این چهار بخش را تشکیل می دهند که عموما در دنیا رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر به سمت فناوری همگرا حرکت نکنیم، آینده را از دست می دهیم

اگر به سمت فناوری همگرا حرکت نکنیم، آینده را از دست می دهیم