مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-10اقتصادي

تحقق بازآفرینی شهری در بافت فرسوده و ناکارآمد شهر لردگان


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اجرای 5 پروژه حوزه بازآفرینی در بافت فرسوده و محلات ناکارآمد شهر لردگان خبر داد.

- حسینعلی مقصودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از اجرای 5 پروژه حوزه بازآفرینی در بافت فرسوده و محلات ناکارآمد لردگان خبر داد و گفت: این پروژه ها در محلات حاجی آباد، شیرانی، خاردان و جلیل آباد این شهر اجرایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بهسازی و آسفالت تعدادی از معابر محلات هدف، افزود: این پروژه با اعتبار 20 میلیارد و 700 میلیون ریال در خیابان جنب دانشگاه پیام نور و کوچه مسجد حضرت ابوالفضل در محله حاجی آباد، کوچه روبروی خیابان فداییان اسلام و کوچه شهید احمدی در محله شیرانی و کوچه حسینیه حضرت زینب(س) و حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) در محله خاردان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: اجرای پل دال بتنی و ساماندهی این مسیل در سه راهی شش بهره با اعتبار هفت میلیارد و 620 میلیون ریال در حال اجراست.

مقصودی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 65 درصد عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر عملیات احداث پل و ساماندهی مسیل ضلع شرقی به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: اجرای باقیمانده شبکه فاضلاب محله حاجی آباد نیز به میزان چهار هزار و 200 متر شبکه و با اعتبار شش میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بازآفرینی شهری در بافت فرسوده و ناکارآمد شهر لردگان

تحقق بازآفرینی شهری در بافت فرسوده و ناکارآمد شهر لردگان