مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 06:252020-11-10بين الملل

اشتیه: زمان پایان اشغالگری و به رسمیت شناختن کشور فلسطین فرارسیده است


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، انتخاب «جو بایدن» به عنوان رییس جمهوری جدید آمریکا «واقعیت جدیدی» را خلق کرد و باید با یکدیگر برای پیشبرد فرایند سیاسی جدی تلاش و همکاری کرد.

- نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، انتخاب جو بایدن به عنوان رییس جمهوری جدید آمریکا واقعیت جدیدی را خلق کرد و باید با یکدیگر برای پیشبرد فرایند سیاسی جدی تلاش و همکاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان مشارکت خود در پنجمین گفت وگوی سران عربی و اروپایی که به صورت مجازی تحت عنوان همکاری استراتژیک برگزار شد، از فلسطینیان، کشورهای عربی و اروپایی خواست تا از همان ابتدا به دولت جدید آمریکا بپیوندند تا به هدف خود برای پایان دادن به اشغالگری و تشکیل کشور برسند.

وی همچنین تاکید کرد، با ورود رییس جمهور منتخب آمریکا به کاخ سفید، واقعیت جدیدی وجود دارد و باید بر اساس آن برای فرایند سیاسی جدی مبتنی بر قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل تلاش و همکاری کرد.

محمد اشتیه در ادامه افزود، ملت فلسطین از پناهندگی، اشغالگری، سرقت منابع، نقض های حقوق بشر و توسعه پروژه های استعمارگرایانه رنج می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتیه: زمان پایان اشغالگری و به رسمیت شناختن کشور فلسطین فرارسیده است

اشتیه: زمان پایان اشغالگری و به رسمیت شناختن کشور فلسطین فرارسیده است