مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 22:002020-11-09فرهنگي

بازخوانی خاطرات مهدی آذریزدی با صدای بهروز رضوی + صدا


برنامه «کتاب شب» با صدای بهروز رضوی، زندگی نامه و خاطرات زنده یاد مهدی آذریزدی، نویسنده کتاب هشت جلدی «قصه های خوب برای بچه های خوب» را بازخوانی می کند.

- برنامه کتاب شب با صدای بهروز رضوی، زندگی نامه و خاطرات زنده یاد مهدی آذریزدی، نویسنده کتاب هشت جلدی قصه های خوب برای بچه های خوب را بازخوانی می کند.

محمد باقر رضایی ـ سردبیر و نویسنده برنامه کتاب شب رادیو تهران ـ با ارسال دقایقی از این برنامه به ایسنا درباره محتوای آن توضیح داد: خاطرات زنده یاد مهدی آذریزدی، آن قدر جذاب و آموزنده است که نه تنها کسی از شنیدن آن ضرر نمی کند، بلکه دنیایی تجربه و آگاهی به دست می آورد و با ویژگی های زندگی یک انسان خردمند و کوشا آشنا می شود.

مهدی آذریزدی یک انسان نمونه بود که در فقر خودخواسته زندگی کرد و در همان حال، مجموعه کتاب هایی به وجود آورد که برای میلیون ها کودک و نوجوان، درس های زندگی بودند.

کتاب شب یکی از قدیمی ترین برنامه های رادیو تهران است که هر هفته، یک کتاب شاخص در زمینه های گوناگون ادبی (به ویژه رمان، زندگی نامه و خاطرات مشاهیر و مفاخر ادبی و فرهنگی) را از شنبه تا پنجشنبه در شش قسمت با صدای بهروز رضوی بازخوانی می کند.

تهیه کنندگان این برنامه، رضا قربانی و زرین کشاورز هستند که یک هفته در میان، کامل شده برنامه را به واحد نظارت و پخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی خاطرات مهدی آذریزدی با صدای بهروز رضوی + صدا

بازخوانی خاطرات مهدی آذریزدی با صدای بهروز رضوی + صدا