مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 17:102020-11-09سياسي

اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش اقتصاد کشور از بحران هاست


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش اقتصاد کشور از بحران هایی است که به کشور تحمیل می شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش اقتصاد کشور از بحران هایی است که به کشور تحمیل می شود.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز دوشنبه 19 آبان ماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان مرکزی اظهار کرد: باید کمربندها را محکم بست و اقتصاد کشور را از بحران های ملی، منطقه ای و بین المللی به سلامت عبور و نجات داد و در این میان همه آحاد جامعه تکلیف شرعی و قانونی دارند.

وی به سرمایه گذاری در تولید ملی برای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و ارزآوری اشاره کرد که مورد حمایت همه جانبه دولت است و افزود: سیاست اقتصاد مقاومتی بهترین نسخه برای تقویت تولید ملی در طول انقلاب اسلامی است و خوشبختانه در سطح ملی برای آن تصمیم گیری می شود و با یک عزم ملی به یک نسخه یکپارچه تبدیل شده است تا در سایه عمل به مفاد آن کشور بتواند روی پای خود محکم بایستد.

امام جمعه اراک به وابستگی صنایع کشور به بیگانگان بویژه نفت و گاز در گذشته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه روند فعالیت صنایع مادر نظیر نفت و گاز بدون وابستگی به خارج فعالیت داشته و توانسته ایم نیازهای داخلی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش اقتصاد کشور از بحران هاست

اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش اقتصاد کشور از بحران هاست