مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 14:102020-11-09اقتصادي

واکنش دولت به ادعای جلوگیری از کاهش نرخ ارز


واعظی رییس دفتر رییس جمهور ادعای مانع تراشی دولت در مسیر کاهش نرخ ارز را کاملا غلط خواند و گفت: «سوداگران شایعه نسازند، دولت به دنبال گرانی ارز نیست».

- واعظی رییس دفتر رییس جمهور ادعای مانع تراشی دولت در مسیر کاهش نرخ ارز را کاملا غلط خواند و گفت: سوداگران شایعه نسازند، دولت به دنبال گرانی ارز نیست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس دفتر رییس جمهور در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت به برخی ادعاها در خصوص تمایل دولت به افزایش نرخ ارز واکنش نشان داد.

در پی شایعه سازی برخی محافل و رسانه ها مبنی بر مانع تراشی دولت در مسیر کاهش نرخ ارز، محمود واعظی این ادعا را کاملا غلط خواند و گفت: این ادعایی است که هر چند وقت یک بار از سوی برخی محافل علیه دولت مطرح می شود در حالی که هم طراحان و هم منتشرکنندگان آن می دانند چنین حرفی چقدر غلط، متناقض و بی اساس است.

واعظی با بیان اینکه از زمان خروج آمریکا از برجام، دولت مستمرا در دو جبهه جنگیده است، خاطرنشان کرد: دولت از یک طرف با تحریم های بی سابقه آمریکا مقابله کرده تا جنگ اقتصادی تمام عیاری که علیه ایران آغاز کردند، خنثی شود، و از طرف دیگر در تمام این مدت با سوداگران و کاسبانی که از شرایط تحریمی ارتزاق می کنند، در نبرد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دولت به ادعای جلوگیری از کاهش نرخ ارز

واکنش دولت به ادعای جلوگیری از کاهش نرخ ارز