مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-09سياسي

تصویب 20 پرونده شهدای خدمت عرصه سلامت/ادامه بررسی ها در جلسات بعدی


وزیربهداشت در جلسه کمیته ملی شهید خدمت گفت: تکریم شهدا تکریم ساختارهای قدرتمند و ارزشی یک نظام است و بی حرمتی نسبت به شهید و خانواده اش، لرزان کردن پایه های حکومتی است که مبتنی بر خون شهدا ایستاده است.

- وزیربهداشت در جلسه کمیته ملی شهید خدمت گفت: تکریم شهدا تکریم ساختارهای قدرتمند و ارزشی یک نظام است و بی حرمتی نسبت به شهید و خانواده اش، لرزان کردن پایه های حکومتی است که مبتنی بر خون شهدا ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در جلسه کمیته ملی شهید خدمت که صبح امروز و با حضور دکتر پوراصغری، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و مهندس سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مدیران و معاونین در ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، ضمن قدردانی برای پیگیری امور مربوط به شهدای خدمت عرصه سلامت، گفت: تکریم شهدا تکریم ساختارهای قدرتمند و ارزشی یک نظام است و بی حرمتی نسبت به شهید و خانواده اش لرزان کردن پایه های حکومتی است که مبتنی بر خون شهدا ایستاده است.

هرچند کسی که شهید شده است، به جایگاهی رسیده که نیازی به تکریم بندگان خاکی خدا ندارد، آنها به پروردگار و اولیا الله بسیار نزدیک هستند و این ما هستیم که نیازمند شفاعت آنها در روز قیامت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 20 پرونده شهدای خدمت عرصه سلامت/ادامه بررسی ها در جلسات بعدی

تصویب 20 پرونده شهدای خدمت عرصه سلامت/ادامه بررسی ها در جلسات بعدی