مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-09سياسي

استقرار نظام برنامه ریزی در حوزه اجتماعی و فرهنگی استان قم


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم با اشاره به بلند مدت بودن سند تحول اجتماعی و فرهنگی، افزود: انتظار می رود در راستای این سند نظام برنامه ریزی اجتماعی در سطح دستگاه های اجرایی استان نهادینه شود.

- ایسنا/قم مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم با اشاره به بلند مدت بودن سند تحول اجتماعی و فرهنگی، افزود: انتظار می رود در راستای این سند نظام برنامه ریزی اجتماعی در سطح دستگاه های اجرایی استان نهادینه شود.

رضا ملک زاده در گفت و گو با ایسنا قم در خصوص عملکرد دفتر امور اجتماعی و فرهنگی طی نیم سال ابتدایی سال بیان کرد: به طور کلی اقدامات این دفتر در دومحور آسیب ها و مسائل اجتماعی و توسعه مشارکت تشکل های اجتماعی دنبال می شود.

وی در خصوص رسالت دفتر امور اجتماعی استانداری اظهار کرد: قبل از برنامه ریزی جهت اجرای طرح های اجتماعی و فرهنگی در گام اول به آسیب شناسی کلی در خصوص مشکلات و آسیب های استان پرداخته شد.

ملک زاده در ادامه تصریح کرد: عدم برنامه ها و اسناد کلان در سطح استان کاملا محسوس است که در این راستا اقدام به تدوین سند راهبردی تحول اجتماعی و فرهنگی استان صورت پذیرفته است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم با اشاره به بلند مدت بودن سند تحول اجتماعی و فرهنگی، افزود: انتظار می رود در راستای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نظام برنامه ریزی در حوزه اجتماعی و فرهنگی استان قم

استقرار نظام برنامه ریزی در حوزه اجتماعی و فرهنگی استان قم