مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-09اجتماعي

طرح «مصباح الهدی» در مدارس نهاوند اجرا می شود


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند گفت: طرح «مصباح الهدی» با محوریت شناخت امام سجاد(ع) در مدارس نهاوند اجرا می شود.

- نسرین ساکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور معرفی سیره عملی امامان معصوم(ع) طرح مصباح الهدی با محوریت امام سجاد(ع) در مدارس نهاوند اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شناخت سیره های عملی و زندگانی ائمه اطهار(ع) می تواند نقش مهمی در الگوسازی برای جوانان داشته باشد لذا طرح مصباح الهدی با هدف امام شناسی برگزار می شود.

 معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند افزود: مکتب شیعه افتخار دارد اصول و مبنای خود را بر امواج خروشان سیره و سنت نبوی و ائمه اطهار قرار داده و باید آن را در بین کودکان و نوجوانان تبیین و تشریح کنیم.

وی با بیان اینکه امامان ما همه نور بوده اند، گفت: امامان شیعه به عنوان رهبران جامعه اسلامی تلقی می شوند، بنابراین باید بخشی از وقت خود را به کسب شناخت آنها قرار دهیم.

ساکی گفت: آگاهی نسل جوان نسبت به سیره  ائمه اطهار(ع) یک وظیفه اصلی است و سرمایه گذاری در این عرصه  اهمیت دارد زیرا معرفت نسبت به امامان(ع) باعث رفع مشکلات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «مصباح الهدی» در مدارس نهاوند اجرا می شود

طرح «مصباح الهدی» در مدارس نهاوند اجرا می شود