مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-09اجتماعي

اتوبوس های کرمانشاه نو نوار می شوند


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه، از امضای تفاهم نامه اخذ تسهیلات برای بازسای اتوبوس های فرسوده شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: 220 دستگاه اتوبوس از این طریق طی امسال و سال آینده بازسازی می شود.

- محسن ارجمندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه، اظهار داشت: مهمترین عامل در کاسته شدن بار ترافیکی در یک شهر توسعه حمل ونقل عمومی مطابق با استانداردهای زیست محیطی و سالم نگهداشتن محیط زیست شهری از آلودگی های ناوگان حمل و نقل عمومی برای استقاده شهروندان است.

وی افزود: بر همین اساس عمر هر اتوبوس در سیستم حل و نقل عمومی 10 سال است و پس از طی این مدت زمان دچار فرسودگی می شوند و نیاز به بازسازی دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی به بازسازی شهردار کرمانشاه امروز (دوشنبه 19 آبان ماه سال 99) با حضور شهردار کرمانشاه در سازمان برنامه و بودجه  تفاهم نامه اخذ تسهیلات برای بازسازی اتوبوس های فرسوده شهرداری کرمانشاه مابین شهرداری کرمانشاه، وزیر کشور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امضاء می شود.

ارجمندی تصریح کرد: در این تفاهم نامه قرار است که توسط بانک کارآفرین به ازای هر اتوبوس 250 میلیون تومان تسهیلات تخصیص یابد و جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های کرمانشاه نو نوار می شوند

اتوبوس های کرمانشاه نو نوار می شوند