مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 18:502020-11-08سياسي

65 درصد از تعهدات اشتغال زایی دماوند طی سال جاری محقق شده است


فرماندار دماوند با تاکید بر حل مشکلات کارخانه ها و کارگاه های تولیدی گفت: 65 درصد از تعهدات اشتغال زایی دماوند طی سال جاری محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حیدری عصر یکشنبه در نشست بررسی مشکلات ریخته گران و صنعتگران شهرستان دماوند که با حضور سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران و رؤسای ادارات خدمات رسان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی دماوند برگزار شد اظهار داشت: تاکید ما بر اولویت قرار دادن صنعتگران و تولیدکنندگان است.

حیدری افزود: دستگاه های اجرایی راه اندازی کارخانه ها و کارگاه های تولیدی را در اولویت قرار دهند، آنها قلب تپنده اشتغال و اقتصاد هستند و با فعالیت آنها، بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش می یابد.

فرماندار دماوند بیان داشت: ️بسیاری از آسیب های اجتماعی نشأت گرفته از بیکاری است و باید با توجه ویژه به تولید، وضعیت اشتغال زایی را در شهرستان بهبود بخشید.

وی عنوان داشت: تلاش کردیم در سال 99 سرعت مضاعفی برای به ثمر رسیدن زیرساخت های این مجموعه داشته باشیم و مشکلات این شهرک تا اواسط سال آینده برطرف شده و به عنوان شهرک نمونه ای در استان تهران معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد از تعهدات اشتغال زایی دماوند طی سال جاری محقق شده است

65 درصد از تعهدات اشتغال زایی دماوند طی سال جاری محقق شده است