مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 14:552020-11-08ورزشي

کمک ملی کمیته ملی المپیک به دو فدراسیون کشتی و بسکتبال


کمیته ملی المپیک به دو فدراسیون بسکتبال و کشتی کمک مالی می کند.

- کمیته ملی المپیک به دو فدراسیون بسکتبال و کشتی کمک مالی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، هفتاد دومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به ریاست صالحی امیری و با حضور اعضا ظهر امروز در محل کمیته برگزار شد.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص مصوبات این نشست بیان کرد: در بخش نخست آقای تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان با حضور در این نشست به بیان مشکلات ورزشکاران ناشنوایان و برنامه های این فدراسیون برای المپیک ناشنوایان پرداخت وپس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطروحه با تصویب برنامه های ارائه شده مقرر شد حمایتهای لازم از ورزشکاران ناشنوا و برنامه های پیشنهادی این فدراسیون صورت پذیرد .

او ادامه داد: با توجه به دستاوردها و عملکرد قهرمانان ما در المپیک ناشنوایان و سایر رویدادهای جهانی این رشته مقرر شد محلی در موزه ملی ورزش، المپیک ، پارالمپیک به منظور نمایش این دستاوردها و افتخارات در نظر گرفته شود تا ضمن غنای این موزه ، بخشی نیز به افتخارات ورزش ناشنوایان و یادبودهای این عزیزان اختصاص یابد .

در بخش بعدی آقای سهرابیان رییس محترم فدراسیون قایقرانی گزارشی از برنامه های این فدراسیون با محوریت برگزاری دومین دوره پروژه بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک ملی کمیته ملی المپیک به دو فدراسیون کشتی و بسکتبال

کمک ملی کمیته ملی المپیک به دو فدراسیون کشتی و بسکتبال