مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 14:352020-11-08سياسي

لزوم برخورد جدی با تحریم کنندگان داخلی


امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه اصناف و تعزیرات و بسیج باید وارد میدان شوند و نه فقط از مغازه ها بلکه حتی از انبارها هم بازدید کنند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان جلسه هماهنگی گرامیداشت پنجم آذر روز بسیج و برنامه هفته بسیج با حضور اعضای جلسه در دفتر امام جمعه شهرستان سلطانیه برگزار شد.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب در این جلسه با تقدیر از تشکیل جلسه به تشریح و تبیین سه مطلب پرداخت و با بیان اینکه مطلب اول مربوط به موضوع جلسه یعنی بسیج و برنامه های هفته بسیج است، اظهار کرد: تشکیل بسیج یکی از ابتکارات و نوآورهای حضرت امام خمینی (ره) بود.

امام جمعه سلطانیه با تصریح بر اینکه روز تشکیل بسیج روز به منصه ظهور آوردن انسان های مجاهد و لشکریان مخلص خدا بود، افزود: تکریم بسیج پاسداشت اخلاص، فداکاری و جوانمردی و پاسداشت همه ارزش های اسلامی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه صحنه ها و مواقعی که انقلاب اسلامی نیاز داشته در میدان حاضر بوده و خدمات ماندگاری داشته، به تجلیل از عملکرد بسیج پرداخت و با تاکید بر تداوم رزمایش مواسات و تاکید بر همت مسؤولان در این باره افزود: رزمایش مواسات و کمک های مومنانه از افتخارات بسیج در گام دوم انقلاب است و باید به نام بسیج ثبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد جدی با تحریم کنندگان داخلی

لزوم برخورد جدی با تحریم کنندگان داخلی