مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 13:102020-11-08اقتصادي

همکاری های پارک علم و فناوری و جهاددانشگاهی یزد تقویت می شود


مسئولان سازمان جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان یزد در راستای افزایش تعامل و نحوه همکاری با مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اشکذر تبادل نظر کرد.

- ایسنا/یزد مسئولان سازمان جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان یزد در راستای افزایش تعامل و نحوه همکاری با مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اشکذر تبادل نظر کرد.

دکتر فاطمه سعادت جو رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در این نشست به معرفی فعالیتها و اقدامات مرکز رشد گیاهان دارویی این سازمان پرداخت و ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری بیشتر با پارک علم و فناوری، فعالیت های این مرکز در اشکذر گشترش یافته و خدمات بهتر و بیشتری به مردم این شهرستان به ویژه جوانان دارای ایده و خلاق ارائه شود.

دکتر محمد مهدی لطفی رییس پارک علم و فناوری یزد نیز با اظهار تمایل نسبت به همکاری هر دو دستگاه، پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه همکاری را ارائه و ایجاد فضای کار اشتراکی و ایجاد مرکز نواوری جهت شناساندن هر چه بیشتر این مرکز را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، شهرام شکوهی معاون فناوری پارک علم و فناوری نیز پیشنهاد برگزاری کارگاه های آموزشی و رویدادهای مختلف را با همکاری و حمایت پارک پیشنهاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های پارک علم و فناوری و جهاددانشگاهی یزد تقویت می شود

همکاری های پارک علم و فناوری و جهاددانشگاهی یزد تقویت می شود