مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-08سياسي

پروژه های عمران شهری نیازمند پیوست فرهنگی هستند


پروژه های عمران شهری نیز نیاز به پیوست فرهنگی دارند و شهروندان باید بدانند در قبال خدمتی که به آنها می شود چه مسئولیتی دارند و از آن چطور باید استفاده کنند تا بیشترین بهره وری را داشته باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه های عمران شهری نیز نیاز به پیوست فرهنگی دارند و شهروندان باید بدانند در قبال خدمتی که به آنها می شود چه مسئولیتی دارند و از آن چطور باید استفاده کنند تا بیشترین بهره وری را داشته باشد.

حمید ملانوری، امروز یکشنبه 18 آبان در جلسه دیدار شهردار و اعضای شورای شهر بیرجند اظهار کرد: فضای مطبوع و مناسب شهری، انرژی شهروندان را چند برابر می کند و اثرات مطلوبی بر عملکرد افراد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: اگر اتفاق خوشایندی در شهر می افتد، موفقیتی برای شهروندی رقم می خورد یا پیشرفتی صورت می گیرد، همه متأثر از اقدامات ما و محصول کار جمعی اجتماع است که بخشی از آن به متولیان امر در تأمین نیازهای زیرساختی برمی گردد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر این که همه اقدامات باید پیوست فرهنگی داشته باشند، گفت: پروژه های عمران شهری نیز نیاز به پیوست فرهنگی دارند و شهروندان باید بدانند در قبال خدمتی که به آنها می شود چه مسئولیتی دارند و از آن چطور باید اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمران شهری نیازمند پیوست فرهنگی هستند

پروژه های عمران شهری نیازمند پیوست فرهنگی هستند