مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-08سياسي

احداث بیمارستان تامین اجتماعی تبریز در هاله ابهام


سخنگوی شورای شهر تبریز از آغاز نشدن روند احداث بیمارستان تامین اجتماعی تبریز انتقاد کرد و گفت: احداث بیمارستان تامین اجتماعی دچار بروکراسی اداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریم صادق زاده ظهر امروز در جلسه شورای شهر تبریز گفت: مشکلات فرهنگی، اجتماعی و شهری وجود دارد که تنها در سایه تعامل و همراهی نمایندگان می توان بر آنها فائق آمد.

وی خطاب به نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری نیازمند همت عالی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی است که هزینه کلانی در این خصوص پرداخت می شود.

وی افزود: باید بحث امنیت شغلی کارکنان شهرداری تأمین شود.

شکور اکبرنژاد دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز خطاب به نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن تهران - تبریز و نوع ورود آن به شهر در آینده مسئله دار می شود که باید در این باره اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: شایسته سالاری و افراد عملگرا باید در رأس امور باشند.

پیشنهادم این است که دو یا سه مورد خاص را برای پیگیری به نمایندگان مجلس ارائه دهیم وگرنه با این حجم از مطالبات راه به جایی نخواهیم برد.

80 درصد درآمد شهرداری ها از فروش تراکم، ماده 100 و تغییر کاربری است فرج محمد قلیزاده دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز گفت: 80 درصد درآمد شهرداری ها از فروش تراکم، ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان تامین اجتماعی تبریز در هاله ابهام

احداث بیمارستان تامین اجتماعی تبریز در هاله ابهام