مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-08اقتصادي

توان خواهان شاهرود و میامی برای خانه دار شدن ثبت نام کنند


مدیرعامل جامعه معلولان جسمی و حرکتی شاهرود، از ارائه تسهیلات و کمک بلاعوض برای مسکن معلولان در شهرستان های شاهرود و میامی خبر داد و گفت: - متقاضیان برای این منظور باید ثبت نام کنند.

مسعود منوچهری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به نشست مشترک با فرماندار شاهرود در خصوص مشکلات توان خواهان این شهرستان، بیان کرد: یکی از مشکلات مطروحه درباره توان خواهان موانع و مشکلاتی است که این قشر در قبال ارگان های دولتی و شهری دارند و در این نشست اقدام در خصوص مناسب سازی فضاهای شهری برای جامعه معلول شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مسئولان شاهرود در خصوص معلولان آگاهی خوبی را دارند، بیان کرد: قول مساعد همکاری فرمانداری شهرستان شاهرود در زمینه کمک خیران برای بهبود شرایط زندگی جامعه معلولان خوشبختانه اخذ شده است از سوی دیگر با توجه به مشکلات روان شناختی که در جامعه وجود دارد و روزانه نیز این مشکلات بیشتر می شود، درخواست ایجاد یک مؤسسه آموزشی، پژوهشی و روان شناسی و روان درمانی را برای جامعه نیز در این نشست مطرح و مورد موافقت نیز قرار گرفته است.

مدیرعامل جامعه معلولان جسمی و حرکتی شاهرود، با بیان اینکه شرایط امروز جامعه می طلبد تا در نقاط مختلف برای تمام اقشار جامعه مقدماتی فراهم شود که بخشی از آسیب های اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان خواهان شاهرود و میامی برای خانه دار شدن ثبت نام کنند

توان خواهان شاهرود و میامی برای خانه دار شدن ثبت نام کنند