مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-08اقتصادي

محدودیت مراکز خرید شهر خرم آباد و بروجرد به ساعت 17 عصر


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: زمان فعالیت تمامی مراکز تجاری و مجتمع های خرید خرم آباد و بروجرد از 17 تا 26 آبان به ساعت 17 محدود شده است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: زمان فعالیت تمامی مراکز تجاری و مجتمع های خرید خرم آباد و بروجرد از 17 تا 26 آبان به ساعت 17 محدود شده است.

محمدرضا صفی خانی امروز 18 آبان ماه، اظهار کرد: علاوه بر تعطیلی مشاغل گروه های سه و چهار در این دو شهر، فعالیت مراکز خرید و مجتمع های تجاری پس از ساعت 17 غیرقانونی و ممنوع است.

وی تصریح کرد: این طرح از امروز به مدت 10 روز ادامه دارد و با کمک نیروی انتظامی، اتحادیه ها و اتاق اصناف نسبت به پلمب واحدهای متخلف از این مصوبه اقدام می شود.

رییس سازمان صمت لرستان خاطرنشان کرد: به همین منظور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف در سطح شهرهای خرم آباد و بروجرد کار بازرسی روزانه را از ساعت 16 آغاز می کنند.

صفی خانی اضافه کرد: همچنین به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، تمامی اصناف گروه های شغلی دو، سه و چهار در پنج شهرستان فوق بحرانی دورود، الیگودرز، دلفان، کوهدشت و پلدختر تعطیل هستند.

وی ادامه داد: براساس اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا فعالیت گروه های شغلی سه شامل دانشگاه ها، مدارس، زبان سراها، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت مراکز خرید شهر خرم آباد و بروجرد به ساعت 17 عصر

محدودیت مراکز خرید شهر خرم آباد و بروجرد به ساعت 17 عصر