مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-08بين الملل

عضو پارلمان سوریه: پیروز انتخابات آمریکا هر که باشد برای دمشق اهمیتی ندارد


عضو مجلس الشعب (پارلمان) سوریه با اشاره به جانبداری نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از رژیم صهیونیستی تأکید کرد که پیروز این انتخابات هر که باشد برای دمشق مهم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد خیر عکام عضو پارلمان سوریه تأکید کرد که برای سوریه اهمیتی ندارد که چه کسی پیروز انتخابات آمریکا می شود چرا که هر کس پیروز انتخابات می شود، مطیع رژیم صهیونیستی می شود.

عکام در مصاحبه با خبرگزاری به سیاست خارجی آمریکا خسارت وارد کرده است اما ترامپ در خصوص سیاست های خود در منطقه صراحت بیشتری داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی بایدن در انتخابات بر تحریم سزار آمریکا علیه سوریه تأثیر خواهد داشت، گفت: قانون سزار دارای بُعد صهیونیستی است و تصور نمی کنم که موضع آمریکا با آمدن بایدن چیزی را تغییر دهد، او نیز یک قلدر آمریکایی است و برای ما نیز بدون خروج نیروهای آمریکایی از سوریه ورود به هیچ گونه مذاکره با آمریکای اشغالگر ممکن نیست .

این نماینده پارلمان سوریه تصریح کرد که تغییر ترامپ بیشتر از آنکه یک نیاز آمریکایی باشد، نیاز بین المللی بود و ترامپ به جایگاه آمریکا در سطح بین المللی ضربه زد و با خروج از بسیاری از سازمان ها باعث شد که آمریکا منزوی تر شود لذا آمریکا به بازگشت به صحنه بین المللی نیاز دارد و ترامپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو پارلمان سوریه: پیروز انتخابات آمریکا هر که باشد برای دمشق اهمیتی ندارد

عضو پارلمان سوریه: پیروز انتخابات آمریکا هر که باشد برای دمشق اهمیتی ندارد