مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 04:402020-11-08اقتصادي

اجرایی باند دوم جاده اردبیل - سرچم مشکل اعتباری ندارد


استاندار اردبیل با بیان اینکه اجرای باند دوم جاده اردبیل - سرچم مشکل اعتباری ندارد،گفت: عملیات زیرسازی و خاکبرداری این مسیر حیاتی برای استان با تامین اعتبار مناسب در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از محور اردبیل - سرچم اظهار کرد: 21 کیلومتر از قطعات 3 و 4 با پیگیری های استانداری و رفع معارض احتمالی تا پایان خردادماه 1400 به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه متعهد شده با افزایش نیروی کار و ماشین آلات لازم طبق برنامه زمان بندی اقدام کند، افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی پیمانکار برای پایان سال عملیات خاکبرداری، خاکریزی، احداث ابنیه های فنی و سابگرید را هدف گذاری کرده و عملیات رو سازی و آسفالت نیز در نیمه اول سال 1400 انجام می شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مسیر مذکور مشکل اعتبار ندارد، افزود: پیمانکاران باید طبق جدول زمان بندی تعهدات خود را عملیاتی کنند و هرگونه مشکل منطقه ای و محلی داشته باشند با دفتر فنی و امور عمرانی استانداری در میان بگذارند تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: مسیر اردبیل - سرچم برای استان اردبیل از هر لحاظ یک مسیر و پروژه حیاتی است که به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا از جبهه های مختلف این مسیر تعریض و دو بانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی باند دوم جاده اردبیل - سرچم مشکل اعتباری ندارد

اجرایی باند دوم جاده اردبیل - سرچم مشکل اعتباری ندارد