مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 20:552020-11-07اجتماعي

طرح پارکومتر در 32 معبر شهر قم اجرایی می شود


مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با توجه به مشکلات پارک حاشیه ای در خیابان ها با اخذ مصوبه از شورای ترافیک استان معابر اصلی شهر به 32 معبر ارتقا یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی نیک یکی از چالش های شهر قم را ساماندهی پارک حاشیه ای دانست و اظهار داشت: یکی از مشکلات شهر قم در پارک حاشیه ای تعداد پایین معابر در اجرای سیستم پارکومتر بوده است.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم تعداد معابر شهر را 8 معبر دانست و افزود: در طرح جامع ترافیک شهر قم یکی از مباحث موردتوجه بررسی معابر شهر و انجام مطالعات تکمیلی تعیین معابر اصلی بود.

نیک از افزایش معابر اصلی شهر خبر داد و تصریح کرد: با توجه به مشکلات پارک حاشیه ای در خیابان ها با اخذ مصوبه از شورای ترافیک استان معابر اصلی شهر به 32 معبر ارتقا یافت.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات پارک حاشیه ای شهروندان تمام خیابان هایی که مردم با جای پارک مشکل داشتند به این معابر اضافه شده و سیستم های جدید پارکومتر در آن اجرا و نصب می شود.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر لزوم توزیع عادلانه جای پارک در حاشیه معابر اصلی شهر، تصریح کرد: در سیستم های جدید پارک در نیم ساعت نخست رایگان بوده و اما با گذاشت نیم ساعت نرخ پارک به صورت واقعی و به روز محاسبه می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پارکومتر در 32 معبر شهر قم اجرایی می شود

طرح پارکومتر در 32 معبر شهر قم اجرایی می شود